Trafik Eğitim Parkı Eğitim Salonlarındaki seminer, Denizli Belediyesi Kalite Yönetim Temsilcisi Aydemir Akyürek tarafından sunuldu. Seminerde personel, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, sistemin ulaşım hizmetlerindeki uygulamaları, gelecekte kentsel ulaşım hizmetlerinin nasıl olacağı, daha kaliteli, hizmet verebilme, kalite yönetim sisteminin uygulanması ile müdürlüğün vatandaşlara sunduğu hizmetlere olan etkileri konularında eğitim aldı.
Yine Denizli Belediyesi İş Sağlığı ve Güvenliği Temsilcisi İbrahim İlksöz, OHSAS kapsamında iş sağlığı ve güvenliği temel kavramları, 6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanunu hakkında bilgilendirme, kanun kapsamında personele düşen sorumluluklar, risk analizleri ve iş güvenliğinde uygulamaya yönelik temel bilgileri sundu.
Ulaşım Hizmetleri Müdürü Süleyman Erdoğan, ”Denizli Belediyesi’nin misyonu çerçevesinde sağlıklı ve sürekli gelişen bir kentte, çağdaş kentsel dönüşümleri, güçlenen altyapısı, artan sosyal refah seviyesi ve önce insan anlayışıyla vatandaşlarımıza yüksek bir yaşam kalitesi sunmak için personellerimize sürekli eğitim vermekteyiz. Böylece hem personel içi motivasyonun artması hem de işyerinde oluşabilecek kazaların önüne geçmeyi hedeflemekteyiz. Ayrıca bu eğitimler ile vatandaşlarımıza üstün hizmet gayreti ve bilinci ile hareket eden personellerimiz , kendilerine gerekli olan tüm bilgileri daima taze tutma şansı bulmaktadır” dedi.
EMRAH VAROL
DENİZLİ
Ulaşımda hizmet içi eğitim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder